måndag 17 december 2012

Packat

Ja, jävlar i min lilla låda. Nu har vi packat.
Bra med tanke på att vi åker i morgon. Till andra sidan jorden.
(Det börjar liksom gå upp för oss nu. Lite smått.)

Tänkte att det kunde vara bra att ha lite koll på våra flygtider såhär dagen innan avfärd:
10 h 15 min från Stockholm till Bangkok i morgon.
9 h 20 min från Bangkok till Sydney den 20e.
3 h från Sydney till Nya Zeeland den 25.
Snyggt!

Kollar hemresan också för skojs skull:
TOLV TIMMAR i luften från NZ till BKK på vägen hem. Med en bebis.
Tur att Pappa kommer och hämtar oss i Bangan och bjuder på finhotel sista natten på vår resa.

Men nu är nu.
Packningen är klar. Typ. Bebis sover och vi roar oss med att dricka rosé, äta julpraliner och titta på de sista avsnitten av Dexter.

I morgon början kickouten för min mammaledighet och kickoffen för Thomas pappaledighet.
Sjukt nervösa. Sjukt taggade.

Puss på er!

//Hannah, Thomas och Joline

Joy är taggad mitt i packningskaoset



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar